خانم نظافتچی

Wiki Article

سایر عبارت های جستجو شده برای نظافت ساختمان مهرشهر کرج:

به یک نیروی آقا یا خانم جهت انجام امور نظافتی در یک محیط اداری نیازمندیم

جدیدترین آگهی های شغلی مرتبط با این جستجو را برایم ارسال کن.

به دوتا خانم جهت پذیرایی و مسول دفتر برای شعبه سهروردی نیاز مندیم لطفاً رزومه کامل خودتون در چت دیوار ارسال فرمایید باتشکر

چند عامل در محاسبه هزینه نظافت منزل دخیل هستند از جمله: مدت زمان کار نیروی نظافتچی در محل

می‌خوای کارپیشه، شما رو مستقیماً به کارفرما معرفی کنه؟

نظافت راه پله، مشاعات و پارکینگ ساختمان مهرشهر شهر کرج شامل کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان نظیر: نظافت باغچه حیاط مهرشهر کرج, نظافت محوطه استخر، سونا و جکوزی مهرشهر کرج میباشد.

چرا باید از سایت کاربرد برای یافتن آگهی‌های استخدام نیروی خدماتی استفاده کنم؟

شما می‌توانید با توجه به رزومه متخصص،‌ نظرات مشتریان درباره او و امتیازاتش، متخصصی که به شما پیشنهاد داده است را انتخاب و یا رد کنید؛ ضمن این‌که تمامی متخصص‌ها از قبل آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

کلاس سرویس نظافت: سرویس عادی نظافت، سرویس ویژه نظافت و سرویس لوکس نظافت انتخاب نیروی نظافتچی خانم و یا آقا

این آگهی از وبسایت دیوار پیدا شده، با زدن دکمه‌ی تماس با کارفرما، به وبسایت دیوار برین و از اون‌جا برای این شغل اقدام کنین.

استخدام کل کشور به تفکیک نظافتچی خانم دیوار عنوان شغلاستخدام حسابداراستخدام برنامه نویساستخدام کارگر سادهاستخدام کارشناس فروشاستخدام رانندهاستخدام منشی

برای نیاز به دیوارشویی لازم است حتما از متخصصان آقا کمک بگیرید.

از دیگر فرصت‌های شغلی برای نیروهای خدماتی می‌توان به خدمات در منزل اشاره کرد. این‌روزها شرکت‌های زیادی در زمینه ارسال نیروی خدماتی به منزل فعالیت می‌کنند، به علاوه افراد زیادی نیز وجود دارند که با انتشار آگهی‌هایی مانند آگهی استخدام نیروی خدماتی، نظافتچی یا خدمتکار به دنبال نیروهایی برای رسیدگی به امور نظافت منزل خود هستند.

Report this wiki page