جراحی پلک قیمت

Wiki Article

حتی در صورت وجود دلیل پزشکی، بیمه سلامت موظف به پرداخت هزینه ها نیست. مدارک زیر مورد نیاز است:

جراحی پلک که به عنوان بلفاروپلاستی نیز شناخته می‌شود و به افرادی که دچار افتادگی پلک بالا یا برآمدگی زیر پلک پایین هستند کمک می‌کند تا دوباره بتوانند زیبایی خودشان را به دست بیاورند.یعنی کسانی که به دلیل بالا رفتن سن بیماری و غیره دچار مشکلات مانند افتادگی پلک و چین چروک در ناحیه پلک شده‌اند می‌توانند با کمک این روش چهره خودشان را مجدداً جوان کنند.

این روش تنها در موارد معدودی قابل استفاده است، زیرا افتادگی پلک معمولاً با افزایش بافت چربی همراه است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

جراحی زیبایی پلک را می‌توان بر روی پلک پایین، بالا یا هر ۲ پلک انجام داد.

پزشکان در مورد جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک می گویند:

افتادگی پلک ممکن است به مرور زمان اتفاق بیفتد و یا در اثر یک حادثه و یا از زمان بدو تولید ایجاد شده باشد که تفاوتی در عمل نکرده و توسط جراح پلک در تهران یا شهرهای دیگر به راحتی قابل بهبود است.

ایشان با نوشتن پنج جلد کتاب تخصصی برای جراحان پلاستیک، به عنوان یکی از برترین چهره‌های علمی کشور شناخته شده‌اند.

نام پزشک را در گوگل و صفحات مجازی وارد کرده و اطلاعات پزشک و مراکزی که در آن فعالیت می‌کند را بررسی کنید.

با توجه به حساس بودن این عمل لازم است که یک پزشک متخصص اقدام به این عمل زیبایی نماید. زیرا بافت چربی باید افتادگی پلک تهران به اندازه و به میزان درستی برداشته شود.

اما حداقل این مزیت را دارند که شما را گرفتار عوارض و زحمات جراحی نخواهند کرد. البته، این روش‌ها تنها برای پتوز‌های خفیف و ضعیف توصیه می‌شوند و افرادی که پتوز شدید دارند، راهی به جزء جراحی برای درمان آن نخواهند داشت.

در این میان شکل و فرم پلک ها تاثیر بسیاری در زیبایی چشم های ما خواهد داشت. با بالا رفتن سن ، استحکام و سفتی ماهیچه ها و بافت های چربی در صورت نیز کم تر می شود.

هزینه عمل افتادگی پلک به تلاش جراحی بستگی دارد که به نوبه خود به خواسته ها و ایده های بیمار و شرایط فیزیکی موجود در صورت بستگی دارد.

اگر قصد انجام عمل جراحی ندارید، می‌توانید از روش پلاسما جت استفاده کنید. در این روش، دستگاه پلاسما جت حرارت ایجاد می‌کند، یعنی چربی را می‌سوزاند. این کار به صورت نقطه‌ای انجام می‌شود و کلاژن‌سازی را در پوست تحرک می‌دهد.

Report this wiki page